Bu işe nasıl başlanır?

Bu iş deyince aklınızda robot yapmayı çok büyütmeyin. Zaten Türkiye şartlarında bu işi hobinin üstüne çıkartmanız pekte mümkün değil. Bizimde yaptığımız zaten hobi.


İlk once bizim (ben&Alper) bu işe nasıl başladığımızı anlatayım. İkinci dönemin başlarında
sanırım Alper sınıfa Arduino denen bi alet getirdi. Alet diyorum çünkü o zamanlar ne işe yaradığı hakkında hiç bir fikrim yoktu. Hatta telaffuzunu bile yanlış yapmıştım (Ardu ne??). Neyse o benim cahilliğimden kaynaklanan bir şey :). Alper bu aleti (mikrodenetleyici!!) getirdi. Biraz hünerlerini gösterdi. Sonra biz dedik hadi bunla bir şey yapalım. Öyle başladı işte. O gün Alper watsepten (böyle daha iyi bence) yanıp sönen led yaptığı bir video gönderdi. Yanıp sönen led bunu unutmayın. Bunu yapmadan robot mobot yapamazsınız arkadaş bunun raconu bu tamam mı ? Neyse işte o dalga geçilen yanıp sönen led şuanda hareket edebilen bir robotun motor sistemi(gerçekten!!) nasıl oldu derseniz ilerleyen yazılarda anlatıcam bunu çok güzel hikayesi var. Neyse bizim şuanda hareket eden robotun hikayesi böyle. Şimdi size yapmanız gerekenleri anlatıcam.


Öncelikle kendinize sizi asla satmayacak yardım edecek bir partner bulun. Sonra unutmayın ki bu iş için para harcayacaksınız ama yapacağınız iş güzel gidiyorsa kesinlikle bir sponsor yardım eden bulursunuz. Ve de Alperin dayısının bize verdiği öğütü asla unutmayın.
"Size gelen teklifleri değerlendirin. Biz yapamayız deyip geçmeyin. Araştırın ve yapın. Bir kere yapınca sizi anında kapacaklar"
Yani size gelen teklifleri asla geri çevirmeyin. Üzerinde uğraşın. İşlerin iyi gittiğini anlayacaksınız.


Evet bizim hikayemiz ve önerilerimiz bu kadar. Bu söylediklerimiz işinize yaradıysa lütfen yorumlardan bizi haberdar edin. Bu yazımız bu kadar başka bir yazıda görüşmek üzere.
Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

Konu Dışı Yüz ifadelerini GösterYüz ifadelerini gizle

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Yorumlarınız için teşekkürler :)