TEXT TO SPEECH-PYTHON (RESIMLI ANLATIM) ADIM 2

   
     Evet arkadaşlar.. Ben Muhammed Eren Özyürür.. Sizinle Python'u konuşturmak amacıyla tekrar bir aradayız.. Bir önceki yazımızda Python ile Windows arasındaki köprüyü kurmustuk.. Şimdi ise bu köprüyü kullanarak Windows'un bize sunduğu SAPI5 teknolojisine Python ile erişicez.. 
     Tabi ilk önce Python'un Windows teknolojilerine erişmek için kullandığı pywin32-extensions partını bilgisayarımıza kurmamız lazım.. 
  

     Yukarıdaki linke giriyorum ve karşıma aşağıdaki gibi bir görüntü çıkıyor.. Ve karşıma çıkan bu siteden Build 219 kısmına giriyorum..

Linkin bizi götürdüğü siteden ilk görünüm..
  
     Build 219 kısmının içine girdiğimde aşağıdaki gibi görüntüyle karşılaşıyorum.. Ve bu exe'ler arasından bilgisayarıma ve Python sürümüme uygun olan pywin32-219.win32-py2.7.exe'i indiriyorum..

     
Build 219 içine girdiğimde..
    
     exe'yi indirdiğime göre şimdi onu kuruyorum.. Eğer normal bir exe gibi ileri ileri derken aşağıdaki gibi bir hata ile karşılaşırsanız yukarıdaki resimde görülen siteden size uygun olan exe'yi indirmemişsiniz demektir..
 
Hata!!! Ama korkmanıza gerek yok..

     Eğer siz de bu hataya benzer bir hata ile karşılaştıysanız yukarıda dediğim gibi..:Linke tekrar girin ve size uygun olan exe'yi indirip kurun..
       
    Bu adımın hepsini sorunsuz bir şekilde tamamladıktan sonra artık üçüncü adıma yani son darbeye hazırsınız demektir..
      
   Üçüncü adımda görüşmek üzere... 



    
     

















Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

Konu Dışı Yüz ifadelerini GösterYüz ifadelerini gizle

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Yorumlarınız için teşekkürler :)