Vay! Yeni bir tarayıcı

Gündemi çok geriden takip ettiğimi düşünebilirsiniz. Hayır, sadece tanıtım videosunu izlemeden önce bu kadar ilgimi çekmemişti. 

Ne! Internet Explorer bitti mi?
 Microsoft yine bir şeyler peşinde olsa gerek. Senelerdir insanları internetten soğutan IExplorer artık microsoftun yeni işletim sistemi Windows 10 ile yüklü gelmeyecek. Aslında yüklü gelebilecek bir internet explorer olmayacak. Yüzünüzdeki ifadeyi görmüş kadar oldum.
Her ne kadar hiç birı, bir internet explorer 6.0 olamasa da bu sefer gelen hanım kızımız pek marifetli bir tarayıcı!





Hanım Kız derken?

Aynen öyle, bu sefer hanım bir kızımız diyorum çünkü direkt olarak microsoftun Siri'si Cortana ile entegre bir tarayıcıdan söz ediyorum burada. Detayları ben de pek bilmiyorum ancak Cortana'nın entegre edildiği bu tarayıcı -eğer microsoft batırmazsa- çok çok büyük bir kitleyi chromedan vazgeçirebilir. Sözü açılmışken burdan gugıla selamlar.



İşte bahsettiğim video:

Sonraki
« Prev Post
Önceki
Next Post »

Konu Dışı Yüz ifadelerini GösterYüz ifadelerini gizle

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Yorumlarınız için teşekkürler :)